piątek, 2 maja 2014

Jak u was? U mnie świetnie.

< Proszę czytaj do końca >
Yo. Tu Ola i jak wiecie dawno temu obiecałam powrót... Nie został on zrealizowany, ponieważ doszło do ciężkiej kłótni miedzy mną a Justyną. Ja już nie pamiętam o co poszło ale z tym  mniejsza.
Wszelakie kontakty między nami zostały urwane ( Facebook, msp ).  Do tej pory łączy nas tylko ten blog o którym większa część zapomniała. Ogólnie chrome nadal się nie naprawił... Nie wiem ile będę na niego czekać :c Ale mam moje konto na google. c; Niestety na chacie " Żonata _Kwiatonator " już nie istnieje ( znaczy istnieje ale na zepsutej przeglądarce ). Teraz czasami zerkam na ten blog czytając różne posty. Prawdopodobnie z Justyną kontaktu nie odzyskam, więc jestem w pełnej gotowości by przez jakiś czas spróbować odzyskać czytelników i sama prowadzić bloga :c Nie jest to dla mnie łatwe, ponieważ blog ten przypomina mi wszystkie kłótnie i spory ale dam radę ! Nie poddam się i spróbuję naprawić bloga ! :) Również chciałabym się zapytać co u was ? : ) U mnie zajebiście ;*
Ale mniejsza . Oprócz tych zmian będą też różne poprawki:
1. od tej pory na chacie nazywam się " pikaczka :3 "
2. podpisuję się " ~PikaPikaczka "
3. Dodaje więcej postów.
4. I odnowa zaczynam przygodę z tym blogiem.
Dzięki wielkie Naraska : ) ♥
                                                 ~PikaPikaczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz